mandag 19. april 2004, 20:59, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200404191906.55216.axelb@skolelinux.no:
Fikk følgende svar (via Harald Th.) Fra Ragnar Aas (som altså jobber mye med java ...):
Synes klassesti/klassebane er greit. Og virtuell javamaskin er også grei.Bør vera «virtuell Java-maskin» (med stor J og bindestrek).
Hm. Jovel ...
Har heller ikke fått andre svar, så da legger jeg dette inn i ordlista.
Men korfor fjerna du oppføringane for swap, flash drive og volume groups?
Det var en tabbe ... Bra nå?
-Axel