Hva over setter vi «ClassPath» med? Java Virtual Machine = Java Virtual Machine, java virtuell maskin?
Hele strengen: <help:paragraphinfo number="11" state="U" xmlns:help="http://openoffice.org/2000/help%5C%22/%3EYour modifications at the <span class="T1">Tools - Options - <help:productname xmlns:help="http://openoffice.org/2000/help%5C%22%3E%PRODUCTNAME</help:productname> - Security</span> tab page will be used even if the Java Virtual Machine (JVM, a virtual machine for the Java platform) already has been started. After modifications to the ClassPath you must restart <help:productname xmlns:help="http://openoffice.org/2000/help%5C%22%3E%PRODUCTNAME</ help:productname>. The same is true for modifications under <span class="T1 ">Tools - Options - Internet - Proxy</span>. Only the two boxes "Http Proxy " and "Ftp Proxy" and their ports don't require a restart, they will be evaluated when you click OK.
Min foreløpige versjon: <help:paragraphinfo number="11" state="U" xmlns:help="http://openoffice.org/2000/help%5C%22/%3EDine endringer på fanebladet <span class="T1">Verktøy - Instillinger - <help:productname xmlns:help="http://openoffice.org/2000/help%5C%22%3E%PRODUCTNAME</help:productname> - Sikkerhet</span> vil bli tatt i bruk selv om Java Virtual Machine (JVM, en virtual maskin for Java-platformen) alt er startet. Etter at du har gjort endringer i ClassPath må du foreta en omstart av <help:productname xmlns:help="http://openoffice.org/2000/help%5C%22%3E%PRODUCTNAME</ help:productname>. Det samme gjelder for endringer i <span class="T1 ">Verktøy - Instillinger - Internett - Mellomtjener</span>. Bare de to boksene «Http Proxy» og «Ftp Proxy» og beslektede programmer behøver ikke omstart, men vil starte bare du trykker på «OK».
Mvh axel
fredag 16. april 2004, 19:44, skrev Axel Bojer:
Hva over setter vi «ClassPath» med? Java Virtual Machine = Java Virtual Machine, java virtuell maskin?
Fikk følgende svar (via Harald Th.) Fra Ragnar Aas (som altså jobber mye med java ...):
Synes klassesti/klassebane er greit. Og virtuell javamaskin er også grei.
Har heller ikke fått andre svar, så da legger jeg dette inn i ordlista.
-Axel
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200404191906.55216.axelb@skolelinux.no:
Fikk følgende svar (via Harald Th.) Fra Ragnar Aas (som altså jobber mye med java ...):
Synes klassesti/klassebane er greit. Og virtuell javamaskin er også grei.
Bør vera «virtuell Java-maskin» (med stor J og bindestrek).
Har heller ikke fått andre svar, så da legger jeg dette inn i ordlista.
Men korfor fjerna du oppføringane for swap, flash drive og volume groups?
mandag 19. april 2004, 20:59, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200404191906.55216.axelb@skolelinux.no:
Fikk følgende svar (via Harald Th.) Fra Ragnar Aas (som altså jobber mye med java ...):
Synes klassesti/klassebane er greit. Og virtuell javamaskin er også grei.Bør vera «virtuell Java-maskin» (med stor J og bindestrek).
Hm. Jovel ...
Har heller ikke fått andre svar, så da legger jeg dette inn i ordlista.
Men korfor fjerna du oppføringane for swap, flash drive og volume groups?
Det var en tabbe ... Bra nå?
-Axel