On Mon, 5 Aug 2002, Karl Ove Hufthammer wrote:
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:3D4EACD6@epostleser.online.no:
Me skal ordna enkle rutinar for språkvask, slik at PO-filer kan konverterast til tekst.
Korfor er dette nødvendig?
Ikke alle språkvaskerne kjører Linux, og terskelen blir betydelig lavere om po-filene også er tilgjengelige i rå tekst eller HTML.
Er det ikkje betre å bruka po-verktøy direkte då?
Jo, men jeg ser ingen grunn til å la det beste bli det godes fiende her. Vi må synliggjøre vårt arbeid og sikre økt deltagelse, og da høver det dårlig å forutsette at alle installerer et program først.