Onsdag 7. november 2001 12:04 skreiv Karl Ove Hufthammer:
2001-11-07 07:33:39, "Jon Grepstad" GREPSTAD@sprakrad.no:
Elles ville eg bruke bunden form av "tenar" i denne setninga: Klarte ikkje (å) kople opp mot tenaren.
Microsoft brukar konsekvent ubunden form i slike meldingar, og derfor har eg brukt det i mine omsetjingar. Men eg er einig i at det ser betre ut med bunden form, og kan godt endra alle slike setningar i omsetjingane. Andre som har synspunkt og meiningar?
Eg har lurt på nett dette ei stund, og er einig i at bunden form høyrest rettare ut.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes