På Thu, 02 Feb 2006 23:01:35 +0100, skrev Alexander N. Sørnes alex@thehandofagony.com:
I begynnelsen av desember fikk jeg noen til å legge inn en oversetting av KTorrent («extragear-network») på Skolelinx' SVN-tjener, men den er fortsatt ikke lagt inn hos KDE.
Fila ligg inne, men ho er øydelagd ... Eg skal få kopiert over på nytt i løpet av kort tid.
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/nb/messages/extragear-network/
Skal vi selv melde oversettinger inn hos KDE, eller gjøres det sentralt?
Det er det eg som gjer, med litt ujamne mellomrom ... :-) Eg er godt i gang med å få automatisert rutinen meir.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes