Hei!
I begynnelsen av desember fikk jeg noen til å legge inn en oversetting av KTorrent («extragear-network») på Skolelinx' SVN-tjener, men den er fortsatt ikke lagt inn hos KDE. Skal vi selv melde oversettinger inn hos KDE, eller gjøres det sentralt?
Hilsen
Alexander N. Sørnes
torsdag 2. februar 2006, 23:01, skrev "Alexander N. Sørnes":
Hei!
I begynnelsen av desember fikk jeg noen til å legge inn en oversetting av KTorrent («extragear-network») på Skolelinx' SVN-tjener, men den er fortsatt ikke lagt inn hos KDE. Skal vi selv melde oversettinger inn hos KDE, eller gjøres det sentralt?
Hilsen
Alexander N. Sørnes
Dette arbeidet er det Gaute som gjør, og det skjer jevnlig ettersom nye versjoner av KDE kommer. Men mulig KTorrent følger sin egen utgivelsessyklus?
Mvh Axel
På Thu, 02 Feb 2006 23:01:35 +0100, skrev Alexander N. Sørnes alex@thehandofagony.com:
I begynnelsen av desember fikk jeg noen til å legge inn en oversetting av KTorrent («extragear-network») på Skolelinx' SVN-tjener, men den er fortsatt ikke lagt inn hos KDE.
Fila ligg inne, men ho er øydelagd ... Eg skal få kopiert over på nytt i løpet av kort tid.
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/nb/messages/extragear-network/
Skal vi selv melde oversettinger inn hos KDE, eller gjøres det sentralt?
Det er det eg som gjer, med litt ujamne mellomrom ... :-) Eg er godt i gang med å få automatisert rutinen meir.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes