Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
kde3 er bare til feilfikser av alvorlig art, kde4 er det vi oversetter nå. kde4-trunk er neste versjon og den vi arbeider med, kde4-stable er forrige versjon og også bare til alvorlige feilrettelser, om jeg nå ikke surrer.
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.