Christian Lomsdalen wrote:
Når jeg skal oversette, i hvilken mappe er det vanligst å oversette i? K4-trunk? K4-stable? K3-trunk? K3-stable? K3.5.5?
Har du SVN-tilgang allerede? kde3 er bare til feilfikser av alvorlig art, kde4 er det vi oversetter nå. kde4-trunk er neste versjon og den vi arbeider med, kde4-stable er forrige versjon og også bare til alvorlige feilrettelser, om jeg nå ikke surrer.
Hilsen Axel
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
kde3 er bare til feilfikser av alvorlig art, kde4 er det vi oversetter nå. kde4-trunk er neste versjon og den vi arbeider med, kde4-stable er forrige versjon og også bare til alvorlige feilrettelser, om jeg nå ikke surrer.
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.
Karl Ove Hufthammer wrote:
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
kde3 er bare til feilfikser av alvorlig art, kde4 er det vi oversetter nå. kde4-trunk er neste versjon og den vi arbeider med, kde4-stable er forrige versjon og også bare til alvorlige feilrettelser, om jeg nå ikke surrer.
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
Hvorfor ikke da slette dem helt? -- Altså alt unntatt det som mangler i stable?
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.
Takk :-) Men da tror jeg det er flere enn meg som surrer? Jeg tittet i svn-loggen og fant der flere ganske nylige innmeldinger i svn-trunk ...
Hilsen Axel
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
Hvorfor ikke da slette dem helt?
Fordi det har ingen fordelar, det er veldig komplisert å gjera, og det har den ulempa at folk som følgjer trunk ikkje vil få programma sine på norsk.
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.
Takk :-) Men da tror jeg det er flere enn meg som surrer? Jeg tittet i svn-loggen og fant der flere ganske nylige innmeldinger i svn-trunk ...
Desse finn ikkje eg. Kva innmeldingar er det du siktar til?
Karl Ove Hufthammer wrote:
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
Hvorfor ikke da slette dem helt?
Fordi det har ingen fordelar, det er veldig komplisert å gjera, og det har den ulempa at folk som følgjer trunk ikkje vil få programma sine på norsk.
ok.
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.
Takk :-) Men da tror jeg det er flere enn meg som surrer? Jeg tittet i svn-loggen og fant der flere ganske nylige innmeldinger i svn-trunk ...
Desse finn ikkje eg. Kva innmeldingar er det du siktar til?
11-04-2008 16:15 trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/extragear-network/ktorrent.po
f.eks.
Hilsen Axel
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Jeg tittet i svn-loggen og fant der flere ganske nylige innmeldinger i svn-trunk ...
Desse finn ikkje eg. Kva innmeldingar er det du siktar til?
11-04-2008 16:15 trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/extragear-network/ktorrent.po
ktorrent er (som mappenamnet «extragear-» impliserer) eitt av programma som *ikkje* følgjer utgjevingsplanane til KDE, og som dermed ikkje er med i kde4-stable, og ikkje har malfiler der. kde4-trunk er altso *rett* plass for omsettingar av ktorrent.
Men merk at eg mykje sjeldnare melder inn endringar i kde4-trunk til KDE-SVN. Viss det er eit program som snart får ei utgjeving, og som du har ei oppdatert omsetting av i kde4-trunk, gje gjerne beskjed, slik at eg kan få meldt inn denne.
Hvordan finner jeg forresten amarok i stable? jeg finner den i trunk, men ikke i stable.
Axel Bojer skrev:
Karl Ove Hufthammer wrote:
Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Du surrar. kde4-stable er den me arbeider med. kde4-trunk er det ingen vits å gjera omsettingar i, då desse uansett vert overskrivne av omsettingane i kde4-stable (med mindre det aktuelle programmet ikkje finst i kde4-stable).
Hvorfor ikke da slette dem helt?
Fordi det har ingen fordelar, det er veldig komplisert å gjera, og det har den ulempa at folk som følgjer trunk ikkje vil få programma sine på norsk.
ok.
kde4-stable vil alltid vera neste offisielle versjon av KDE.
Takk :-) Men da tror jeg det er flere enn meg som surrer? Jeg tittet i svn-loggen og fant der flere ganske nylige innmeldinger i svn-trunk ...
Desse finn ikkje eg. Kva innmeldingar er det du siktar til?
11-04-2008 16:15 trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/extragear-network/ktorrent.po
f.eks.
Hilsen Axel
Onsdag 23 april 2008 skreiv Christian Lomsdalen:
Hvordan finner jeg forresten amarok i stable? jeg finner den i trunk, men ikke i stable.
Amarok for KDE 4 finst berre i ein ustabil utviklingsversjon, og er altso berre tilgjengelig i kde4-trunk.
For øvrig er Amarok-omsetting noko av det mest utakknemlige ein kan gjera. Amarok-folka ser ikkje ut til å ha *nokon* som helst forståelse for arbeidet omsettarane gjer. Dei byttar vilt mellom at omsettingane skal foregå i trunk eller stable (utan å gje beskjed til omsettarane på nokon som helst måte), gjer omsettarane ingen beskjed om at ei ny utgåve snart kjem, og kan endra tekstane som skal omsettast til siste sekund før programmet er ute (dei fleste andre program har komplett strengfrys på iallfall ei veke eller to før).
Viss du vel å omsetta Amarok, bør du vera villig til å manuelt kopiera omsettingane fram og tilbake mellom trunk og stable etterkvart som Amarok-folk byter omsettingsstad.