On Wed, 2022-01-26 at 08:24 +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
Kan dere komme med innspill om hva som passer best på URL:https://hosted.weblate.org/engage/debian-handbook/ av 'Bli involvert i Debian Handbook' og 'Involver deg i Debian Handbook'?
Som nynorsk-brukar er eg programforplikta til å føretrekkje den aktive forma. Kven er tredjeparten som skal stå for involveringa? :-)
PS. potensielt anna verb å bruke er "engasjere". Kan også skrive det lenger, "Bli med på å forbedre". (Her er "bli" ei aktiv form. "Bli forbedret med Debian Handbook" er ei passiv form :)