Tysdag 21 november 2006 22:14 skreiv Sjur Nørstebø Moshagen:
Ein bør vel fylgja gjeldande ortografi? :-) Multidiskenhet skal det vera i normal tekst.
På nynorsk vil eg bruka «fleirdiskeining», men bokmålsfolket er kanskje meir glade i latinske forstavingar?