* Svenn Inge Inge brigtsen (2006-03-12 22:50):
Men skal man da lage to bolker med ordene som har endelsen –ende??? Både som verb, og som adjektiv?
Eg tykkjer me skal fylgja NRG og rekna -ende/-ande som eit avleiingssuffiks, dvs. at "skrivande" er eit adjektiv avleitt av verbet "skriva" på same vis som "skriving" er eit substantiv avleitt med avleiingssuffikset -ing.
Erik