Jeg jobber med saken om mulighet for å rapportere ting.
Jeg har laget en ny side på
Det er også en peker fra no.speling.org der jeg er oppført som kontakt person.
Når det gjelder det med manglende ord, er dette forskjellig fra distribusjon til distribusjon.
Så som nevnt på siden er at vi skal sørge for at kildene for ordlistene blir de samme for alle distroer.
Det er derfor bare å sende liste over manglende ord til meg.
Det er viktig å også å si hvilken distro, versjon og annen relevant informasjon slik at jeg kan finne ut hvorfor ordene mangler.
Håper dette gir litt svar.
mvh Torstein Dybdahl