Fredag 25. november 2005 16:56 skreiv axelb@skolelinux.no:
Jeg videresender et tips fra Halvard Silli. Synes godt vi kan legge til hans forlsag for min del, eller har noen innvendinger/andre forslag?
Eg har innvendingar. Leif har misforstått. Når det står «View page source» i menyen er det berre ei forkorting for «View page source code» (som blir litt langt). Når du er inne på sider som inneheld rammer, og høgreklikker i dei i same nettlesar, får du valet «View frame source».
Eg synest det er uproblematisk (og best) å bruka «kjeldekode» i alle samanhenger, enten det er snakk om HTML, C++ eller Perl.