Hvordan skal flere synonymer skilles når en sender inn ord til stavekontrollen? Med mellomrom, komma, semikolon eller noe annet? Jeg fant intet om det på hverken URL:http://da.speling.org/dokumentation/filformat eller URL:http://no.speling.org/filformat.html. Det bør vel inn der?