[Torstein Dybdahl]
Når det gjelder developer.skolelinux.no
er det noen begrensninger når det gjelder at jeg kan kjøre cron jobber?
Det er ingen begrensninger som håndheves automatisk. Hvis du bruker fornuft, så går det meste bra. Husk at maskinene er ganske belastet med CD-bygging, så ikke kjør tunge jobber for ofte.
Mitt forslag er at det kanskje lages en epostaddresse ala ordliste-nn@skolelinux.no
Hva med å legge dem på alioth, der kildekodelageret mm. befinner seg? Det er ikke noe problem å få flere mailadresser, men jeg mistenker at ordliste-innsamlingen kanskje bør settes opp samlet på alioth.
der eposten også videresendes til meg eller den som er koordinator for ordllista arbeidet.
Eller kanskje puttes rett inn i en database, slik at det er ikke er avhengig av at enkeltpersoner har tid til å håndtere det?
Ingen protester herfra. Regner med at det kommer gode resultater ut av dette. :)