On Wed, 2004-08-11 at 02:36, Knut Yrvin wrote:
onsdag 11 august 2004, 02:37, skrev Herman Robak:
«Spammer» er enten presens av «å spamme» eller betegnelsen på den som sender ut spam. Flertall av spam er «spam», selv om det er hankjønn.
Eller rett og slett: å søppelposte (ent.), å søpleposte (ft.), en søppelposter, flere søppelpostere ...
Er det god skikk å «verbe» sammensatte ord slik? «Å poste søppel» lyder norskere.