Burde vi standardisere meir nøye enn læreboknormalen? Eg tenkjer spesielt på om vi skal bruke a- eller e-infinitiv. Eg held ein knapp på e-infinitiv sjølv sidan eg er sunnmøring :-) Kløyvd infinitiv er eg ikkje mann til å skrive rett sjølv.
Kjetil T.