Laurdag 29. september 2007 skreiv Erik Haugan:
"Avbildning" er fint på bokmål, men anten må ein bruka eit anna ord på nynorsk ("bilete" er vel det mest nærliggjande),
Greitt nok at «avbilding» strengt tatt er eit anna ord enn «avbildning», men dei er då ganske like likevel!
Uansett likar eg ikkje ordet. Det kan kanskje passa viss du «rippar» ein råkopi av ein CD, men slik er det det då langt frå alle CD-bilda vert laga.
Eg stemmer for å halda på CD-bilde(fil), som er godt etablert på norsk.