Petter Reinholdtsen pere@hungry.com writes:
[Rune Kleveland]
Hvis innholdet i ordlisten skal videreutvikles er det første vi trenger en ny infrastruktutur. Et versjonskontrollsystem er ikke nok og neppe særlig hensiktsmessig.
Jeg forstår ikke hva du mener her. Kan du utdype?
Dumt formulert. Stryk 'neppe særlig hensiktsmessig'. Jeg tror bare det er smartest å lagre datagrunnlaget for ordlistene vi genererer i en online database. Her bør man blant annet legge inn automatisk generert frekvensinformasjon. Databasen bør etter mitt syn være på plass før man gjør noe særlig med selve ordlisten, og release-ordlister bør bygges fra databasen. Men dette handler naturligvis om ambisjonsnivå.