j
k
j a
j l
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:20021007211239.8DE0C8A2B@smtp1.powertech.no:
Tror jeg ville sagt «en hvitløksbunt»
Då brukar eg det.
Back to the thread
Back to the list