Det er eit par matuttrykk eg ikkje veit heilt kva er på norsk:
A head of red lettuce «Head of lettuce» er «salthovud» på norsk. Men kva heiter «red lettuce»?
A bundle of garlic Unnskyld mi fåkunna, men kva heiter ei slik samling med kvitlauksknollar? Eit kvitlauksknippe elns.?
mandag 7. oktober 2002, 22:07, skrev dKarl Ove Hufthammer : | Det er eit par matuttrykk eg ikkje veit heilt kva er på | norsk: | | A head of red lettuce | «Head of lettuce» er «salthovud» på norsk. Men kva | heiter «red lettuce»?
Rødkål?
| A bundle of garlic | Unnskyld mi fåkunna, men kva heiter ei slik samling med | kvitlauksknollar? Eit kvitlauksknippe elns.?
Tror jeg ville sagt «en hvitløksbunt» (og «fedd» er en del av en hvitløk)
Axel
On Mon, 7 Oct 2002, Axel Bojer wrote:
| A head of red lettuce | «Head of lettuce» er «salthovud» på norsk. Men kva | heiter «red lettuce»?
Rødkål?
Neineinei --- rød salat. Radiccio er en rød sikorisalat, Lolla Rossa en krøllet variant av hodesalat som er rød på bladkanten.
Rødkål er Red cabbage
| A bundle of garlic | Unnskyld mi fåkunna, men kva heiter ei slik samling med | kvitlauksknollar? Eit kvitlauksknippe elns.?
Tror jeg ville sagt «en hvitløksbunt» (og «fedd» er en del av en hvitløk)
Kan jo være en «flette» også, du har sikkert sett sånne bunter hengende.
Axel
Gratulerer med prisen forresten!
Knut tok imot en krystallvase, et diplom, og en sjekk på NOK 30 000 i dag på Høyskolen i Oslo. Mange fagre ord og mye applaus.
/me high-fives Skolelinux
mandag 7. oktober 2002, 23:46, skrev dBjørn Steensrud : | On Mon, 7 Oct 2002, Axel Bojer wrote: | > | A head of red lettuce | > | «Head of lettuce» er «salthovud» på norsk. Men kva | > | heiter «red lettuce»? | > | > Rødkål? | | Neineinei --- rød salat. Radiccio er en rød sikorisalat, | Lolla Rossa en krøllet variant av hodesalat som er rød på | bladkanten. | | Rødkål er Red cabbage
Ok. Var nok litt rask med det forslaget
| > | A bundle of garlic | > | Unnskyld mi fåkunna, men kva heiter ei slik samling | > | med kvitlauksknollar? Eit kvitlauksknippe elns.? | > | > Tror jeg ville sagt «en hvitløksbunt» | > (og «fedd» er en del av en hvitløk) | | Kan jo være en «flette» også, du har sikkert sett sånne | bunter hengende.
ja
| > Axel | | Gratulerer med prisen forresten! | | Knut tok imot en krystallvase, et diplom, og en sjekk på | NOK 30 000 i dag på Høyskolen i Oslo. Mange fagre ord og | mye applaus.
:-) mao: gratulasjoner til deg også, for det var vel skolelinux som organisasjon som fikk prisen?
Axel
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:20021007211239.8DE0C8A2B@smtp1.powertech.no:
Tror jeg ville sagt «en hvitløksbunt»
Då brukar eg det.
On Mon, 7 Oct 2002, Karl Ove Hufthammer wrote:
Det er eit par matuttrykk eg ikkje veit heilt kva er på norsk:
A head of red lettuce «Head of lettuce» er «salthovud» på norsk. Men kva heiter «red lettuce»?
Pass. Hvordan ser et «salthovud» ut? (er det en trykkleif?)
A bundle of garlic Unnskyld mi fåkunna, men kva heiter ei slik samling med kvitlauksknollar? Eit kvitlauksknippe elns.?
Selges ikke hvitløk ofte i strømper, akkurat som løk? Dette burde jeg huske, men jeg spør likevel; vokser hvitløk enkeltvis eller på stengler?
tir, 2002-10-08 kl. 11:14 skrev Herman Robak:
Selges ikke hvitløk ofte i strømper, akkurat som løk? Dette burde jeg huske, men jeg spør likevel; vokser hvitløk enkeltvis eller på stengler?
Alle veit at kvitlauk veks på kvitlauktreet, nett som spaghetti veks på spaghettitreet. Dei nydelege kvitlaukklasane haustast nett føre joli, og selgast nett som dei er eller pakkast ned i strømper til jolegåver til de beste borni.
Tonni
tirsdag 8. oktober 2002, 11:14, skrev dHerman Robak : | On Mon, 7 Oct 2002, Karl Ove Hufthammer wrote: | > Det er eit par matuttrykk eg ikkje veit heilt kva er på | > norsk: | > | > A head of red lettuce | > «Head of lettuce» er «salthovud» på norsk. Men kva | > heiter «red lettuce»? | | Pass. Hvordan ser et «salthovud» ut? (er det en | trykkleif?)
Gjetter han mener salathode?
| > A bundle of garlic | > Unnskyld mi fåkunna, men kva heiter ei slik samling | > med kvitlauksknollar? Eit kvitlauksknippe elns.? | | Selges ikke hvitløk ofte i strømper, akkurat som løk? | Dette burde jeg huske, men jeg spør likevel; vokser | hvitløk enkeltvis eller på stengler?
enkeltvis. (i slekt med løk og purre mfl) se: http://www.stud.ntnu.no/~lilliask/hvitlok3.htm (bilde) De har grønne stengler og hvite blomster. for mer: http://www.start.no/mat/2000/10/17-1184.html