onsdag 14. august 2002, 13:57, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i | | news:OF3EF4F1A6.1D4E32B9-ONC1256C14.003F8E5A@akershus-f.kommune.no: | > Vel, det med om det er ved siden av eller over, er nok en | > smakssak. Jeg skal ikke være for sta der. Men hos meg fungerer | > virkelig ikke det du sier: at pila står over bokstaven etter | > at jeg f.eks har trykt på «s» i alfabetet øverst. (Da bruker | > jeg opera på Debian-skolelinux-pr.25) | | Nei, du har rett. Eg er som nemnt på ei anna maskin enn mi | vanlige, og har ikkje tilgang til so mange nettlesarar. Det | fungerte som eg sa i IE og Mozilla (samt ~alle nettlesarar som | ikkje støttar stilsett, som Lynx). Eg har no lasta ned Opera, og | kan stadfesta at det ikkje fungerer der.
Hmm. Finnes det noen måte å løse det på? Er dette en feil i Opera?
Axel