mandag 12. august 2002, 21:36, skrev Karl Ove Hufthammer : | 16. juli 2002 14:17 skreiv Axel Bojer axelb@start.no: | > Jeg ser du har rydda opp i utseendet på ordlista. Det meste er til | > det bedre, men en ting ble til det verre: Pila som er en snarvei | > tilbake til alfabetet (alle snarveiene) ligger ett hakk over | > bokstavene. | | Ting tar kanskje litt tid, men dei blir gjort! :) Eg har no endra på | dette. Er denne løysinga tilfredsstillande?
?? Jeg ser ingen forskjell når det gjelder at pila ligger over bokstavene (og at man dermed må rulle litt opp for å finne knappen). Dette kunne vel rettet med søk og erstatt, jeg fant en metode en dag, emn da holdt du på med oppdateringer, så for å unngå konflikter lot jeg det være. Om du har mye å gjøre, kan jeg se på det, tror jeg har en lett løsning ... ;-)
Axel
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OF64FD4268.BDF26366-ONC1256C14.0029CB46@akershus-f.kommune.no:
Er denne løysinga tilfredsstillande?
?? Jeg ser ingen forskjell når det gjelder at pila ligger over bokstavene (og at man dermed må rulle litt opp for å finne knappen).
Pila ligg over bokstavane men du treng *ikkje* rulla for å komma til pila ved navigering til og frå navigasjonsstripa.
Forklaring: Før havna du med bokstaven øvst på skjermen når du følgte ei lenkja frå navigasjonsstripa. No havnar du med pila øvst når du følgjer ei slik lenkja. Det var dette som var hovudproblemstillinga.
(Viss du *absolutt* vil ha pila og bokstaven på same linja (noko eg synest ser fælt ut), treng du berre fjerna 'display: block;'- deklarasjonen frå stilregelen til 'img'.)
tirsdag 13. august 2002, 12:29, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | | news:OF64FD4268.BDF26366-ONC1256C14.0029CB46@akershus-f.kommune.no: | > Er denne løysinga tilfredsstillande? | > | > ?? Jeg ser ingen forskjell når det gjelder at pila ligger over | > bokstavene (og at man dermed må rulle litt opp for å finne | > knappen). | | Pila ligg over bokstavane men du treng *ikkje* rulla for å komma | til pila ved navigering til og frå navigasjonsstripa. | | Forklaring: Før havna du med bokstaven øvst på skjermen når du | følgte ei lenkja frå navigasjonsstripa. No havnar du med pila øvst | når du følgjer ei slik lenkja. Det var dette som var | hovudproblemstillinga. | | (Viss du *absolutt* vil ha pila og bokstaven på same linja (noko | eg synest ser fælt ut), treng du berre fjerna 'display: block;'- | deklarasjonen frå stilregelen til 'img'.)
Vel, det med om det er ved siden av eller over, er nok en smakssak. Jeg skal ikke være for sta der. Men hos meg fungerer virkelig ikke det du sier: at pila står over bokstaven etter at jeg f.eks har trykt på «s» i alfabetet øverst. (Da bruker jeg opera på Debian-skolelinux-pr.25) Enig med deg i at det siste er viktigst.
Er du sikker på at du har fikset dette, eller er det noe galt i mitt oppsett?
Axel
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i news:OF3EF4F1A6.1D4E32B9-ONC1256C14.003F8E5A@akershus-f.kommune.no:
Vel, det med om det er ved siden av eller over, er nok en smakssak. Jeg skal ikke være for sta der. Men hos meg fungerer virkelig ikke det du sier: at pila står over bokstaven etter at jeg f.eks har trykt på «s» i alfabetet øverst. (Da bruker jeg opera på Debian-skolelinux-pr.25)
Nei, du har rett. Eg er som nemnt på ei anna maskin enn mi vanlige, og har ikkje tilgang til so mange nettlesarar. Det fungerte som eg sa i IE og Mozilla (samt ~alle nettlesarar som ikkje støttar stilsett, som Lynx). Eg har no lasta ned Opera, og kan stadfesta at det ikkje fungerer der.
onsdag 14. august 2002, 13:57, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i | | news:OF3EF4F1A6.1D4E32B9-ONC1256C14.003F8E5A@akershus-f.kommune.no: | > Vel, det med om det er ved siden av eller over, er nok en | > smakssak. Jeg skal ikke være for sta der. Men hos meg fungerer | > virkelig ikke det du sier: at pila står over bokstaven etter | > at jeg f.eks har trykt på «s» i alfabetet øverst. (Da bruker | > jeg opera på Debian-skolelinux-pr.25) | | Nei, du har rett. Eg er som nemnt på ei anna maskin enn mi | vanlige, og har ikkje tilgang til so mange nettlesarar. Det | fungerte som eg sa i IE og Mozilla (samt ~alle nettlesarar som | ikkje støttar stilsett, som Lynx). Eg har no lasta ned Opera, og | kan stadfesta at det ikkje fungerer der.
Hmm. Finnes det noen måte å løse det på? Er dette en feil i Opera?
Axel
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i news:OFA79D70CB.DDA045B4-ONC1256C15.00470A8B@akershus-f.kommune.n o:
Eg har no lasta ned Opera, og kan
stadfesta at det ikkje fungerer der.
Hmm. Finnes det noen måte å løse det på?
Godt mulig. :)
Er dette en feil i Opera?
Eg oppfattar det slik. Eg lenkja til eit anker bør plassera toppen av ankeret på toppen av skjermen.