Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i news:200304251341.16942.knuty@skolelinux.no:
Jeg håper det også er enighet om at negative tall skrives med '-' direkte foran tallet, som i '-12 345,678 9'.
Hæ? Skal ein ikkje ha minus (U+2212) framføre talet då? Dette har då vore tradisjon i århundrer. Eg ser ingen grunn til å gå vekk frå dette no.
Det er forskjell mellom _direkte_ foran tallet, og foran tallet hvor 'minus' kan være etterfulgt av et mellomrom rett før selve tallet :-).
Ja. Når minuset fungerer som markør for negative tal skal det ikkje vera mellomrom, mens når minus fungerer som operator skal det vera mellomrom (dog ikkje ordmellomrom).
Men det var ikkje dette eg reagerte på (les avsnittet på nytt). Eg reagerte på at ein ville bruka «-» som markør for negative tal, i staden for å bruka minusteiknet (U+2212). Når eg ser «-» brukt slik, får eg vondt inni meg. ;-/