fredag 26. juli 2002, 10:56, skrev Karl Ove Hufthammer : l Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget l news:3D42BBD0@epostleser.online.no: l l >> Eg har ikkje hørt *nokon* argumentasjon frå dykkar side for å l >> blanda a- og e-endingar heilt utan system. Og folk l >> (språkfolk) *vil* sjå på ei slik blanding som vakling. Ein l >> korrekturlesar av lærebøker ville sannsynligvis slått ned på l >> dette. De *vil* få kritiske spørsmål om kva system som blir l >> brukt. Då bør de ha gode svar! l > l > Konsekvent -en-ending kan ikkje brukast, det ligg utanfor l > læreboknormalen. l l Eg har då ikkje hevda ein skal gå utanfor læreboknormalen. Men dei l fleste hokjønnsorda har både -en og -a og i bestemt form. Då bør l ein IMO velja *ei* av formene. Det blir uansett håplaust å laga ei l liste over alle hokjønnsord i bokmål.
Vi trenger heller ikke alle, men iallefall de mest brukte. Tror ikke det blir så galt om noen, ikke så ofte brukte ord skrives både med -a og -en endelse, så lenge vi -som vi tydeligvis er enige om- holder oss innen læreboknormalen. De ordene vi satte opp, var rent konkret de orda vi støtte på.
Axel