lørdag 29. november 2003, 15:26, skrev Axel Bojer:
fredag 28 november 2003, 20:49, skrev Frode Jemtland: | Hei | | Har fått denne meldingen fra de som utvikler Gramps, og jeg lurer på om | noen kunne kikket raskt på i18n/other/nb/gramps/nb.po og hjulpet meg med | de siste 23 fuzzy linjene mine........ (Hvis man har tid til å
Hvis du kan vente til etter siste eksamen den 8.12, så skal jeg se på det ;-)
Setter pris på alle som kan hjelpe til, når de har anledning til å hjelpe. :) Jeg oppdaterer Gramps så bra jeg kan. Det hadde bare vært ekstra betryggende om noen, med mer innsikt en meg, kunne lese over det jeg har gjort, da jeg fra barne skolen har fått mye dårlig tilbakemelding på min dyslektiske norsk :)
-Frode