On 28 Mar 2021, at 17:13, Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org wrote:
Tusen takk for for tilbakemeldinga! Kommentarar innimellom nedanfor:
Håkon Løvdal skreiv 28.03.2021 16:15:
- Analog Electricity
- Analogteknikk
Bør heller være "Analog elektronikk" (i motsetning til digital).
Her har eg støtta meg til SNL, som skriv på https://snl.no/analogteknikk: https://snl.no/analogteknikk:
Analogteknikken omfatter både elektriske, mekaniske, pneumatiske og hydrauliske apparater og systemer, men uttrykket brukes nå først og fremst om elektronisk analogteknikk. […] Det motsatte av analogteknikk er digitalteknikk.
Det finst òg ein tilsvarande aktivitet for digitalteknikk i GCompris, der ein held på med logiske portar og sånt. Dei to aktivitetane vert viste ved sida av kvarandre i menyen, og dei bør derfor ha tilsvarande namn. Ein grunn til at eg valde «Analogteknikk», var at det var kortare enn «Analog elektrisitet». Men det *er* plass den lengre varianten òg. Så kva synest andre er best?
Hvorfor elektrisitet, høres jo mer ut som dette er elektronikk enn elektrisitet?
Skillet mellom analog- og digitalteknikk er etablert i fagfeltet (f.eks. vil man kjenne igjen delingen i NTNUs kurskatalog), men kanskje ikke for målgruppen. Personlig liker jeg analogteknikk, eventuelt kretsteknikk - det kommer jo an på hvor trykket i innholdet er (på elektroniske kretser eller systems lover).
-Andreas