On Mon, 2011-05-09 at 21:22 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Lisensvalet er litt pussig – CC BY-NC-SA. Innhaldet kan altso ikkje brukast i kommersiell samanheng (utelukkar automatisk fri programvare),
Selv har jeg inntrykk av at enkelte mener kommersiell=fyfy
men selv opensource-folk må jo leve av noe
Merkelig lisensvalg. Kanskje det går an å foreslå for dem en dual-lisensiering?
Tenker det blir stussing hvis det kommer opp spørsmål om det...
Arno