j
k
j a
j l
KDE-omsettingane må dessverre flyttast, og det held eg på med no. Mitt råd er å ikkje røra nokon filer eller mapper under «i18n/kde4» før flyttinga er fullført og eg har gjeve klarsignal.
Back to the thread
Back to the list