Hei
Sjølv om det har vore stille om omsetjarsamlinga i byrjinga av mai ei stund, så er ho ikkje gløymd. Det blir samling om ei og ei halv veke, 2. - 4. mai, på Sinsen skole. Du kan lese meir om samlinga her: http://www.friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-05-Oslo?highlight=%28Gath...
Eg oppfordrar alle til å kome.
Det vil også vere nokre utviklarar til stades. Det er jo greit å ha nokon å spørje om vi lurer på meir tekniske ting rundt skulelinux.
Håvard