Hei
Sjølv om det har vore stille om omsetjarsamlinga i byrjinga av mai ei stund, så er ho ikkje gløymd. Det blir samling om ei og ei halv veke, 2. - 4. mai, på Sinsen skole. Du kan lese meir om samlinga her: http://www.friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-05-Oslo?highlight=%28Gath...
Eg oppfordrar alle til å kome.
Det vil også vere nokre utviklarar til stades. Det er jo greit å ha nokon å spørje om vi lurer på meir tekniske ting rundt skulelinux.
Håvard
Torsdag 24 april 2008 skreiv Håvard Korsvoll:
Sjølv om det har vore stille om omsetjarsamlinga i byrjinga av mai ei stund, så er ho ikkje gløymd. Det blir samling om ei og ei halv veke, 2.
- mai, på Sinsen skole. Du kan lese meir om samlinga her:
http://www.friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-05-Oslo?highlight=%28Gath ering/%29
Eg kjem ikkje på samlinga (og trudde faktisk ho ikkje vart noko av før eg fekk denne e-posten). Kan nokon fjerna meg frå namnelista på sida ovenfor?
Håvard Korsvoll skreiv:
Hei
Sjølv om det har vore stille om omsetjarsamlinga i byrjinga av mai ei stund, så er ho ikkje gløymd. Det blir samling om ei og ei halv veke, 2.
- mai, på Sinsen skole. Du kan lese meir om samlinga her:
http://www.friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-05-Oslo?highlight=%28Gath...
Eg oppfordrar alle til å kome.
Det vil også vere nokre utviklarar til stades. Det er jo greit å ha nokon å spørje om vi lurer på meir tekniske ting rundt skulelinux.
Håvard
Hei igjen
Det er 6 stykker som har meldt seg på samlinga til helga, Axel Bojer, Bjørn Steensrud, Bjørn Kvisli, Thomas Gramstad og Alf Tonny Bätz. Eg gler meg å sjå dykk på samlinga.
Viss fleire har ynskje om å delta, så er det ikkje for seint. Samlinga startar fredag klokka 18 på Sinsen skole. Det er berre å møte opp. Gje gjerne eit lite vink om at du kjem.
Helsing Håvard