Tysdag 4. november 2008 skreiv Axel Bojer:
Jeg har (også før) søkt i hele kildekoden, og får opp GPL flere steder, men uten versjonsangivelse. Hvis man derimot tenker på at dette prosjektet ble startet før GPL v3 kom på banen, så er det nærliggende å si at GPL v2 er den versjonen som gjelder.
Det er vel meir nærliggande å tru at ein kan bruka kva som helst versjon.
Men i fila Reinholdtsen refererte til står det GPL versjon 2, so det er vel den versjonen som er brukt? For å relisensiera må de i sofall be om løyve frå alle som har bidratt.
Er vi altså låst til GPL versjon 2? Vi bør iallfall enten be Ordbanken om tillatelse til å bruke versjon 2, eller vi må bruke versjon 3 på alt.
Nei, fullformsordlistene frå Norsk ordbank brukte GPL versjon 2 før. Og det er vel desse de har brukt i stavekontrollen? Dei bytte til GPL 3 eller seinare i utgåva som kom i september, so vidt eg kan sjå.
Viss de ikkje har oppdatert filene etter denne versjonen, kan de altso fint bruka GPL 2.
Viss de har oppdatert etter denne versjonen, er dette problematisk viss stavekontrollen er under GPL 2, eller viss stavekontrollen er under GPL 2 eller seinare og de *ikkje* har fjerna dei gamle orda i fullformsordlistene før de la inne dei nye (som var under GPL 3), då nyare versjonar av desse ordlistene har fjerna ein del ord (som feilaktig var med, og altso ikkje er korrekt norsk).