j
k
j a
j l
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200403251730.34946.knuty@skolelinux.no:
Hvis dette med hermetegn er en god sak burde vi jo melde dette oppstrøms slik at det blir standard på fri programvare? Hva syntes dere om ideen?
Hvis dette med hermetegn er en god sak burde vi jo melde dette oppstrøms slik at det blir standard på fri programvare?
Hva syntes dere om ideen?
Fin idé.
Back to the thread
Back to the list