Siden vi er så heldige å ha Kjetil Homme her kan det være godt å vite at han har jobbet med det norske tastaturopplegget tidligere. Hvis dette med hermetegn er en god sak burde vi jo melde dette oppstrøms slik at det blir standard på fri programvare?
Hva syntes dere om ideen?
Hvordan går man fram?
- Knut
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200403251730.34946.knuty@skolelinux.no:
Hvis dette med hermetegn er en god sak burde vi jo melde dette oppstrøms slik at det blir standard på fri programvare?
Hva syntes dere om ideen?
Fin idé.