Nå har jeg kvalitetssjekka kspread så godt jeg kunne. Bjørn: du må ha hatt litt av en jobb med denne! Nå tror jeg den skal være Ok. Men en ting lurte jeg på: Så på de tidligere svarene ang. cotanges osv osv. Sitter igjen med inntrykket, at «arc tangent » betød «invers tangens». Sånn for sikkerhets skyld: var det rett?
Axel (som nå snart skal gå å spise og dra hjem -og har stemplet ut for lebge siden)