Kva er status på prosjektet med å gå over frå «no» som språkkode for norsk til å bruka «nb» for bokmål? Eg ser at KDE-omsetjingane har byta, medan GNOME-omsetjingane ikkje har. Er det langt fram til at GNOME byter?
gtranslator har kodane «no» og «nb» som språkkodar for bokmål og nynorsk, og ??@li.org som e-post-adresser til omsetjarlaga. Eg tenkte å skriva ei feilmelding, men eg Bør då nemna noko om denne overgangen.