Eg kunne godt tenkt meg å endra omsettinga av «notifications» frå «påminningar» til «varslingar»¹. Eg synest det skildrar mykje betre denne funksjonen i KDE.
Høres bra ut!
I tillegg vil eg standardisera måten me skriv referansar til menyval og element inni dialogvindauge. No er det gjort veldig inkonsekvent:
«Innstillingar | Set opp | Kontoar | Legg til» «Innstillingar, Set opp, Kontoar, Legg til» «Innstillingar - Set opp - Kontoar - Legg til» «Innstillingar -- Set opp -- Kontoar -- Legg til» «Innstillingar â Set opp â Kontoar â Legg til» «Innstillingar -> Set opp -> Kontoar -> Legg til» «Innstillingar --> Set opp --> Kontoar --> Legg til» «Innstillingar â Set opp â Kontoar â Legg til»
Eg føreslår å standardisera på sistnemnte, altso ekte piler:
«Innstillingar â Set opp â Kontoar â Legg til»
Desse ver veldig lett å skriva med tastaturet («Alt Gr + I»), ser bra ut, og er i samsvar med korleis ting vert skrivne i KDE-handbøkene (dei brukar no «->», men det skal me få fiksa).
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype, men det er altså ikke helt uproblematisk. Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg? Det ser også greit ut, men er enda vanskeligere å hente inn til vanlig.
Dette kan vel skriptes, slik at vi ikke må rette manuelt? I så fall er det greit for min del.
Hilsen Axel Bojer