Eg kunne godt tenkt meg å endra omsettinga av «notifications» frå «påminningar» til «varslingar»¹. Eg synest det skildrar mykje betre denne funksjonen i KDE.
I tillegg vil eg standardisera måten me skriv referansar til menyval og element inni dialogvindauge. No er det gjort veldig inkonsekvent:
«Innstillingar | Set opp | Kontoar | Legg til» «Innstillingar, Set opp, Kontoar, Legg til» «Innstillingar - Set opp - Kontoar - Legg til» «Innstillingar -- Set opp -- Kontoar -- Legg til» «Innstillingar – Set opp – Kontoar – Legg til» «Innstillingar -> Set opp -> Kontoar -> Legg til» «Innstillingar --> Set opp --> Kontoar --> Legg til» «Innstillingar → Set opp → Kontoar → Legg til»
Eg føreslår å standardisera på sistnemnte, altso ekte piler:
«Innstillingar → Set opp → Kontoar → Legg til»
Desse ver veldig lett å skriva med tastaturet («Alt Gr + I»), ser bra ut, og er i samsvar med korleis ting vert skrivne i KDE-handbøkene (dei brukar no «->», men det skal me få fiksa).
¹ Eg tenkte først på «varsel», men det har feil meiningsinnhald, då eit varsel må gjevast på førehand.
Eg kunne godt tenkt meg å endra omsettinga av «notifications» frå «påminningar» til «varslingar»¹. Eg synest det skildrar mykje betre denne funksjonen i KDE.
Høres bra ut!
I tillegg vil eg standardisera måten me skriv referansar til menyval og element inni dialogvindauge. No er det gjort veldig inkonsekvent:
«Innstillingar | Set opp | Kontoar | Legg til» «Innstillingar, Set opp, Kontoar, Legg til» «Innstillingar - Set opp - Kontoar - Legg til» «Innstillingar -- Set opp -- Kontoar -- Legg til» «Innstillingar â Set opp â Kontoar â Legg til» «Innstillingar -> Set opp -> Kontoar -> Legg til» «Innstillingar --> Set opp --> Kontoar --> Legg til» «Innstillingar â Set opp â Kontoar â Legg til»
Eg føreslår å standardisera på sistnemnte, altso ekte piler:
«Innstillingar â Set opp â Kontoar â Legg til»
Desse ver veldig lett å skriva med tastaturet («Alt Gr + I»), ser bra ut, og er i samsvar med korleis ting vert skrivne i KDE-handbøkene (dei brukar no «->», men det skal me få fiksa).
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype, men det er altså ikke helt uproblematisk. Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg? Det ser også greit ut, men er enda vanskeligere å hente inn til vanlig.
Dette kan vel skriptes, slik at vi ikke må rette manuelt? I så fall er det greit for min del.
Hilsen Axel Bojer
Axel Bojer:
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype,
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
men det er altså ikke helt uproblematisk.
I KDE 4 er det heilt uproblematisk.
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet … :)
Det ser også greit ut, men er enda vanskeligere å hente inn til vanlig.
?
Dette kan vel skriptes, slik at vi ikke må rette manuelt?
Tekstane «->» og «-->» vert alt automatisk gjort om til «→». Men jo, me må nok retta det manuelt. Det er umulig å laga søkeskript som kan kjenna att dette.
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.
Axel Bojer:
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype,
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
Ja, det var lurt. Det virker :-)
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet ⦠:)
I OOo har vi bare brukt det, og jeg ser at du har et skript også som retter det, derfor trodde jeg dette var etablert :-)
Det ser også greit ut, men er enda vanskeligere å hente inn til vanlig.
?
Dette kan vel skriptes, slik at vi ikke må rette manuelt?
Tekstane «->» og «-->» vert alt automatisk gjort om til «â». Men jo, me mÃ¥ nok retta det manuelt. Det er umulig Ã¥ laga søkeskript som kan kjenna att dette.
... men f.eks mellomrom+tegn+mellomrom der tegn er -, tankestrek e.l bør vel kunne inngå i retteskriptet ditt? Hvis vi manuelt må rette haugevis av strenger, så er jeg heller for å bruke tankestreker, da skriptet ditt fikser det verste og det er, tror jeg, brukt mest.
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.
Ja, beklager, bruker nett-e-post nå, og vet ikke hvordan jeg skal rette det (Firefox) :-/
Hilsen Axel Bojer
Axel Bojer skreiv:
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet ⦠:)
I OOo har vi bare brukt det, og jeg ser at du har et skript også som retter det, derfor trodde jeg dette var etablert :-)
Skriptet rettar lause bindestrekar til tankestrekar (sidan me aldri har lause bindestrekar på norsk). Det var ikkje tenkt å ha noko med slike skiljeteikn.
... men f.eks mellomrom+tegn+mellomrom der tegn er -, tankestrek e.l bør vel kunne inngå i retteskriptet ditt?
Nei. Det er veldig mange grunnar til å ha ein tankestrek med mellomrom rundt seg.
Hvis vi manuelt må rette haugevis av strenger, så er jeg heller for å bruke tankestreker,
Det må me uansett. Eg har konsekvent brukt « | » i nynorskomsettinga av KDE (og i alle andre program eg har omsett til nynorsk). Det ser òg ut til at KDE er på veg til å bruka «->» (som sjølvagt bør vera «→»).
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.
Ja, beklager, bruker nett-e-post nå, og vet ikke hvordan jeg skal rette det (Firefox) :-/
Har hatt same problem med Mozilla og vevpost-grensesnittet mitt. :(
On Thu, 2008-07-31 at 15:38 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype,
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
vi kan knappast påleggje alle å bruke DejaVu Sans.
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet … :)
jammen, «/» er best! :-)
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.
eller UTF-8.
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv:
jammen, «/» er best! :-)
«/» får det til å høyrast ut som det er mapper ein skal gå inn i, så eg stemmer imot den.
– Eirik U. Birkeland
Kjetil Torgrim Homme:
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
vi kan knappast påleggje alle å bruke DejaVu Sans.
Nei, men me kan då anbefala Axel å gjera det! :)
Som sagt, dette er ikkje noko problem i KDE 4. Der vert teiknet vist rett uansett kva skrift du brukar.
Kjetil Torgrim Homme:
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
vi kan knappast påleggje alle å bruke DejaVu Sans.
Nei, men me kan då anbefala Axel å gjera det! :)
:-P
Som sagt, dette er ikkje noko problem i KDE 4. Der vert teiknet vist rett uansett kva skrift du brukar.
... fordi de har kastet ut ale skrifter uten et hav av glyffer for alle mulige språk? Eler erstatter den bare med en glyff fra et annet tegnsett ved behov? (nysgjerrig :-)
Hilsen Axel
Axel Bojer skreiv:
Som sagt, dette er ikkje noko problem i KDE 4. Der vert teiknet vist rett uansett kva skrift du brukar.
... fordi de har kastet ut ale skrifter uten et hav av glyffer for alle mulige språk?
Nyare distroar har gjerne omfattande skrifter, men hovudgrunnen er
Eler erstatter den bare med en glyff fra et annet tegnsett ved behov? (nysgjerrig :-)
at glyffar som manglar automatisk vert henta frå ei anna skrift. Det er Qt4, ikkje KDE, som gjer dette, og det fungerer *veldig* bra. Ser òg ut til at det vert gjort «intelligent», slik at glyffen vert teken frå ei skrift som «liknar».
Oppsummert: Du vil nok ikkje klara å finna ei KDE 4-maskin som ikkje klarar å visa «→»-teiknet rett.