La meg utdype nærmere: i18n.skolelinux.no er satt opp til å se på listen Accept-Language som blir sendt fra nettleseren.
Mange gjør aldri noe med innstillingene i nettleseren, og da står det som regel "en" i Accept-Language; engelsk.
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Jeg synes ikke dét er så lurt ...