La meg utdype nærmere: i18n.skolelinux.no er satt opp til å se på listen Accept-Language som blir sendt fra nettleseren.
Mange gjør aldri noe med innstillingene i nettleseren, og da står det som regel "en" i Accept-Language; engelsk.
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Jeg synes ikke dét er så lurt ...
[Herman Robak]:
La meg utdype nærmere: i18n.skolelinux.no er satt opp til å se på listen Accept-Language som blir sendt fra nettleseren.
Mange gjør aldri noe med innstillingene i nettleseren, og da står det som regel "en" i Accept-Language; engelsk.
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Jeg synes ikke dét er så lurt ...
eg får i18n.skolelinux.no opp på nynorsk, heilt automatisk, utan å lee ein finger. ditt implisitte forslag ville innebere at eg fekk sida på bokmål. eg synest ikkje det er så lurt å ignorere det brukaren har stilt inn i Accept-Languages ...
viss du vil "fikse" dette, så legg inn nokre knappar for [English] [Nynorsk] [Bokmål] der ein får opp ei side med forklaring på Accept-Language. der kan ein også få valet å setje ein kake med kva språk ein føretrekk. så kan denne kaka overstyre Accept-Languages.
Måndag 20. januar 2003 18:33 skreiv Herman Robak:
La meg utdype nærmere: i18n.skolelinux.no er satt opp til å se på listen Accept-Language som blir sendt fra nettleseren.
Mange gjør aldri noe med innstillingene i nettleseren, og da står det som regel "en" i Accept-Language; engelsk.
Norsk MSIE ber vel om «no» før «en»?
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Eg har funne ein måte å fiksa dette på, trur eg. Det verkar iallfall lokalt på min Apache, så eg føreslår det for drift@skolelinux.no.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Måndag 3. februar 2003 20:41 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 20. januar 2003 18:33 skreiv Herman Robak:
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Eg har funne ein måte å fiksa dette på, trur eg. Det verkar iallfall lokalt på min Apache, så eg føreslår det for drift@skolelinux.no.
Det verkar ikkje som om nokon på drift@ har følgt opp, så dette er feilmeldt i Bugzilla: <URL: http://bugs.skulelinux.no/show_bug.cgi?id=311 >
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Laurdag 1. mars 2003 19:31 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 3. februar 2003 20:41 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 20. januar 2003 18:33 skreiv Herman Robak:
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Eg har funne ein måte å fiksa dette på, trur eg. Det verkar iallfall lokalt på min Apache, så eg føreslår det for drift@skolelinux.no.
Det verkar ikkje som om nokon på drift@ har følgt opp, så dette er feilmeldt i Bugzilla: <URL: http://bugs.skulelinux.no/show_bug.cgi?id=311 >
No skal det verka.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes