Eg meier å hugse at Karl Ove Hufthammer og andre hadde ein diskusjon om korleis omsetje "docks". Trur ikkje det blei ei endeleg avklaring, men truleg interessant likevel. Finn ikkje denne igjen i forumet. (Får ei lang feilmelding når eg prøver å søke etter "dock" o.l. i I10n-no arkivet. Bruker Windows 11).
Har byrja å sette om GIMP igjen, og der er mange "docking windows" og liknande.
Helsing Kolbjørn