[Axel Bojer]
Hvis vi beholder den bør den vel forresten også gjelde for bokmål, mm for millimeter gjelder jo for begge målformer. Setter jeg da ganske enkelt en B bak, altså: «mm * B»?
Nesten. Du bør ha med et frekvenstall, og jeg bruker 0 som starttall slik at automatikken kan legge inn et mer korrekt frekvenstall. Dvs du legger inn «mm * 0 B».
Vennlig hilsen,