On Wed, 2007-11-07 at 10:52 +0100, Axel Bojer wrote:
Løsningen med å dirigere alle videre til denne lista synes jeg bare er akseptabel hvis vi endelig kan kamuflere e-postadressene. Det kan da vel ikke være en stor jobb? Er ikke det bare å krysse av i en rute et sted i oppsettet? Er det overhodet noen grunn til *ikke* å gjøre dette?
der er ingen knapp for dette, og eg har ikkje tilgang til å gjere kodeendringar i pipermail på PINGs installasjon.