Forslag: LEGGSAMMEN eller kanskje bedre REGNSAMMEN. Det funksjonen gjør[1] er å kjøre førsteargumentsfunksjonen på hver av referansene og så legge sammen alle disse resultatene.
Beskrivelsen kan være "Regner ut et totalresultat i et regneark" eller "Regner ut et aggregat i et regneark".
Oppslag på http://www.tritrans.net/cgibin/translate.cgi?spraak=Engelsk&Fra=AGGREGAT... gir forslagene "addere, aggregat, legge til, tilføye, tillegg".
Mvh Håkon Løvdal
[1] Basert på min forståelse av å lese beskrivelsen her i eposten.
2015-02-15 13:49 GMT+01:00 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no:
Kva skal funksjone AGGREGATE heite på norsk? Funksjonen finst i LibreOffice Calc, men er ikkje forklart i hjelpseksjonen. Exel har omsett han med MENGDE. (Sjå https://support.office.microsoft.com/nb-no/article/Funksjonen-MENGDE-991c9ad...).
I hjelpteksten er "aggregate" ikkje omsett. Eksemplet på bruk seier: «AGGREGATE(Funksjon; Innstillingar; Ref1 eller tabell; Ref2..n eller k1; Ref2..n eller k2; …)» I forklaringa heiter det:
Nynorsk: «Reknar ut ei aggregering (eit spesielt samandrag) i eit rekneark.» Bokmål: «Regner ut en aggregering i et regneark.» Engelsk: "Calculates an aggregate in a spreadsheet."
Ikkje så mykje å bli klok på.
I omtalen i hjelp av databasefunksjonar er "so-called aggregate functions" omsett med «såkalla resultatmengdefunksjonar». Altså at aggregate -> resultatmengd. Er dette ei løysing?
Kolbjørn
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no