* Axel Bojer axelb@start.no [020726 16:04]:
fredag 26. juli 2002, 17:48, skrev Karl Ove Hufthammer : l beta-parameteren
Er du sikker på dette med bindestreken?
Synes bindestrek blir riktig. Det er jo tross alt en bokstav vi snakker om, og ß-parameteren er i alle fall mer riktig enn ßparameteren.
Eivind