søn. 26. apr. 2020 kl. 17:41 skrev Thor K. H. nitrolinken@gmail.com:
Kunne det være aktuelt å flytte sidene til f.eks. et GitLab-team eller tilsvarende og benytte seg av GitLab Pages eller tilsvarende? Det kan gjøre terskelen for bidrag noe lavere samtidig som driftsspørsmål er noe man trenger å overvåke i stedet for å nødvendigvis kontinuerlig holde ved like dersom ønskelig.
Jeg støtter 110% at vi oppretter et Gitlab (eller Github) team for dette og benytter GitLab Pages eller tilsvarende for å hoste selve nettsiden.
Jeg tror det er svært viktig at: 1) Vi slipper ansvaret med å holde infrastruktur / maskinvare vedlike. 2) Terskelen for å bidra blir mye lavere. Kanskje til og med Fellesordlista blir "levende" igjen. (Vi kan sette opp krav om review osv for å passe på at kvaliteten holder seg.)
Jeg foreslår at vi oppretter et team og migrerer SVN-repoet så snart som mulig. Ser ut til at GitLab Pages støtter egne domenenavn.
Hans