Karl Ove Hufthammer skrev:
Laurdag 21. juli 2007 skreiv Axel Bojer:
Hvorfor ikke bare «Angre» om «Visk inn»?
«Angre» er brukt i så mange andre sammenhenger. Dessuten hadde jeg moro av å lage en liten vri på navnet.
Hm, ja ...
Eg synest «Visk inn» er eit godt uttrykk for denne funksjonen.
Hmm, ok ... da lar vi kanskje den gå som godkjent ...
-A.