Kolbjørn Stuestøl skreiv 10.12.2023 16:32:
Då har eg følgd rådet ditt og endra omsetjinga av "Languages and Locales" til «Språk og regionale tilpassingar».
I Plasma heiter tilsvarande oppsettmodul rett og slett «Språk og region». Eg synest det er kort og greitt.