On Thu, 2004-01-01 at 14:19, Åsmund Skjæveland wrote:
Nautilus brukar ordet "volume" til å snakka om ymse lagringsområde (partisjon, diskett, CD-plate, minnepinne)
[...]
Det eg lurer på er om «volum», som eg har brukt til no, er ei god omsetjing, eller om det finst eit betre ord eg bør bruka.
eg meiner å ha sett at MacOS kallar det "volume"/"volum" på same måte. (det at Nautilus opprinneleg er laga av gamle Apple-folk har kanskje sitt å seie?)