Karl Ove Hufthammer:
Ja, eg ser det no. Det heiter 'Snøgglesar' på nynorsk her i KDE 2.2.2-2. Er ikkje det greitt nok då?
Jeg synes "leser" høres mer ut som et program som viser filer, men jeg har ikke noe fullgodt alternativ. Er det forresten bokmålsoversettelsen som har lånt fra nynorsk her, eller omvendt?
- Hurtigtilgang - Mye brukte filer - Hurtigleser - Hurtigsøk
Jeg synes ikke noen er spesielt bra :-(